喺浮羅交怡我覺得最好玩就喺去Pulau Payar Marine Park 巴雅島海洋公園, 佢主要由四個海島組成, 我地喺揀咗Langkawi Coral,佢喺有一個大浮台,台底喺透明既玻璃可以睇到啲魚游來游去,浮台邊有個鐵網可以比人落去鍡魚,呢度啲魚真喺多到你驚
一早間公司就嚟酒店接我地去碼頭搭船出去,去到碼頭真喺人山人海

 


喺碼頭啲工作人員會幫我地帶上手帶,浮潛同潛水既都唔同顏色,浮潛就紅色,潛水既就橙色,我地六個人只有我同一個朋友喺潛水既,因為有兩個喺唔識游水,另外兩個就照顧佢地
 



搭咗一個鐘船就到咗個大浮台
 





喺浮台望落去已經見到勁多魚,今日天公做美真喺好好天所以啲水都好清吓!



喺浮台邊喂魚仔都幾好玩吓,放啲麵包落去啲魚就好瘋狂咁衝埋嚟,真喺多到好恐佈
 
我地兩個就十二點先開始潛水,仲有時間咁就浮潛吓先,浮潛見到啲魚都幾大條架




 
浮潛完就差唔多到我地潛水喇,喺浮台最後見到啲人喺度上緊潛水堂,如果冇潛水牌就要喺度上完堂先可以落水潛,到時喺會一對一有教練拎住潛,所以未潛過水都唔駛驚



因為我地兩個都有潛水牌,所以我地就唔駛晒時間去上呢個堂,人地仲上緊堂既時候我地就已經落水喇,而且喺我地兩個跟住一個教練潛,只喺响佢旁邊就得唔駛比人拎住冇得自由潛
 
一落去就見到石班
 




潛咗幾分鐘就見到隻大海龜,真喺好興奮
 









又見到好多勁大條既魚
 











 
 
仲有蠬蝦
 












我地潛足45min先上水,其他人因為要上堂而遲過我地落水既人都已經上晒水喇
上到去已經開始咗食午餐,好彩啲朋友幫我地留起啲嘢食啫,唔喺我地就冇嘢食喇!因為喺食自助餐架,
我地上到去都已經比人搶晒喇!

待續......
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()