close

我第一次比鬼壓喺响自己屋企,嗰時我喺同老豆,細佬一齊住既,嗰晚大約九點,當時得我同老豆喺屋企,咁我就瞓喺床度睇緊電視,睇睇吓我老豆就話要出街,當佢一關埋門出咗去嗰陣,我就突然聽到有把男人聲講:你老豆嚟打你呀!跟住我即時全身都動唔到,我好大力咁想動吓隻手指都動唔到,仲不停咁聽到有人用指甲喺度抓床單既聲音!
咁我就想大聲叫但喺又出唔到聲,我就即刻喺心裏面唸:喃嘸呵呢咜佛!但喺都喺動唔到,跟住上帝呀,耶蘇呀都出晒都喺唔得,我當時唔知點解唔識驚仲好火咁話:我冇搞你,你仲咩嚟搞我呀?我仲喺咁講粗口鬧佢,但喺都喺動唔到,佢仲喺咁抓床單,過咗一陣我就聽到啲腳步聲,我認得呢啲腳步聲喺我細佬既,心諗有救喇!當我細佬一開門我就即刻動得番喇!我講比佢聴頭先啲嘢,佢都唔信,只喺話我發惡夢,但喺我當時喺睇緊電視又點會發惡夢呢?
後嚟過咗幾年講開呢件事,我細佬先話,佢而家信我講屋企真喺有嘢,因為佢之後試過有幾次打機打到半夜,佢突然見到有幾個黑影喺度飛來飛去囉!

arrow
arrow
    文章標籤
    靈異故事
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()