close

我第一次遇上靈異事件喺响我五歲嗰陣,到而家都仲記得好清楚,嗰晚當我瞓到半夜嗰陣突然比把笑聲嘈醒我,當我一開眼就見到有個好似人哋打小人咁既紙公仔,白色好光好光企喺我床頭對住我笑,可能當時太細個根本就唔識驚,我只喺好好奇咁望住佢,諗緊佢喺咩嚟呢?跟住佢就越笑越大聲,我塞住兩隻耳都覺得好刺耳,咁我就好大聲咁大叫:走呀你!跟住佢就由個頭開始續啲續啲好住羽毛咁飄出窗口,當佢飄淨得半個身時,我老豆就起身開燈,一著咗燈佢就即刻唔見咗喇!
我啲屋企人就一直都喺話我發惡夢,但喺我自己好清楚一定唔喺發惡夢囉,我喺比佢把笑聲嘈醒架嘛

arrow
arrow
    文章標籤
    靈異故事 惡夢
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()