今日可以講喺最後一日喺新西蘭玩喇,因為聽朝就要返香港!起身就例牌喺酒店食早餐啦!




食完就去吉百利朱古力廠,一入去就見到勁多朱古力既山



呢個朱古力小姐超靚女,佢喺呢度既响導,一路帶我地去參觀成個廠,時不時會問我地問題,答唔答中都會送啲朱古力比我地,參觀完我地個個都成袋朱古力,真喺玩得好開心,最可惜喺入面唔比影相,所以只喺响出面影得幾張炸



最終又買咗一大袋朱古力先走,然後就再去一個好似古堡咁既大學



跟住就話帶我地去睇藍企鵝保護區,吓.....而家喺中午時間喎,點會見到企鵝呀?啲企鵝喺黃昏先會回巢架,咪當我地唔識嘢先得架



最終都淨喺見到啲海豹同海鷗,一隻企鵝都冇囉,嘥晒我地啲時間,然後就去食午餐,呢餐都喺食中菜


食完就去基督城搭內陸機返奧克蘭,Bye Bye喇但尼丁
因為地震就取消晒基督城既行程,而家就只有去個機場轉機,去緊時個領隊話禽日啱啱又再地震咗三次,有成六級咁勁,吓....我地去到機場唔知會知有機會感受到地震呢?
一落機就去食晚餐,今晚都喺食中菜,好悶呀



最後一晚住既酒店



第二朝食完早餐就要返香港喇


臨走前都要影多幾張相先上車


咁快就玩完九日,Bye Bye喇新西蘭

 
 
 
End
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()