close

 

 
去到浮羅交怡既Sheraton Langkawi Beach Resort,放低行李就揸架車出去搵神鷹廣埸順便認吓啲路,揸住個地圖左兜右兜搵咗個幾鐘都搵唔到,行到去市集就諗住食啲嘢順便問吓佢地點去




見到有間食店好多當地人喺度食,一定喺又平又好味,咁我地就入去睇吓,但喺望來望去都睇唔明佢個餐牌,原來全部都喺馬拉文


睇唔明就唯有自己叫啲炒麵同嘢飲


後來見到隔離枱食呢個炒蛋我地又指住話要一個真喺幾好味


呢餐真喺好平,六個人食都喺RM48.7
 

食完就問吓佢地神鷹廣埸點去,原來就喺佢地間鋪頭對出呢條橋,過咗去轉右直行就到,佢地話行路過去都喺15min 

 我地終於由四點幾出發玩到七點幾先搵到呢隻鷹,都已經開始日落喇





影完一陯就出返去市集行吓諗住食晚餐


行行吓見到有個夜市就喺度食吓啲當地小食,真喺好鬼平架



跟住見到有間海鮮店就問吓價錢,見到佢地個餐牌全部嘢都喺寫每100g幾錢,連菜都喺咁計,嘩!
點之佢地會呃成點呀,食完你話點都得架啦!再加上個伙計一路介紹佢地有咩好食時嗰個樣成隻魔鬼咁,
一定刹到我地一頸血,三十六着走為上着


行吓超市買啲嘢飲返酒店放落個雪櫃度好過

再兜番出去見到有條街有好多鋪頭同食店又落車行吓,又見到有間好多當地人食既餐廳,
望到個餐牌喺有圖既,咁就唔驚唔識叫啦




嘩!呢度最貴嗰樣都喺RM5,我地食完都喺RM33.9埋單,真喺平到人都癲呀
食完就返酒店執定聽日出海既用品,然後早啲瞓喇

待續......
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()