今朝起身食完早餐就嚟鮮果世界,仲每人送咗一袋生果比我地食


跟住我地話嚟咗咁多日都冇見到啲一大群既羊咩咩,好想去睇吓,咁就車咗我地去睇喇


然後去食午餐,呢次食地道魚柳餐



食飽飽就去坐峽谷觀光火車



到咗終點個火車站真喺好靚架,呢個觀光火車原本喺要被人淘呔既,咁而家就比私人買咗然後再裝修過而家呢個咁靚既火車站



終點就喺但尼丁(Dunedin)有南半球愛丁堡之稱,而呢個就喺呢度既監獄,睇吓幾咁靚,因為呢度治安好好,所以個監獄都唔需要咁大


當我地坐緊火車時,個肥佬師機就已經揸咗架旅遊巴嚟呢度接我地喇,然後就車我地去全世界最斜既街道(Baldwin Street)亦都列入咗健力士世界大全架



我地成團人一齊行上呢條斜路,行到上去都幾累吓,行完就去食晚餐,今晚都喺食中菜



跟住就返酒店Check In


Check In 完我地兩條友又出動去影夜景,呢到比起女皇城仲要凍,原來只得1度,好凍呀



喺得1度之下去影夜景,真喺幾癲吓,仲凍到隻手都彊硬咗,我地影咗一半都凍到頂唔順,走咗去飲番杯熱飲先再繼續影過
待續.......
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()