close

喺我十八歲嗰時屋企搬咗去土瓜灣住,好記得嗰日我放假,當我瞓醒已經喺十一點幾,屋企就得番自己一個人,我瞓醒發覺唔見咗對拖鞋,咁就周圍搵啦,搵剩一間我平時好唔鐘意入去既房,自己都唔知點解覺得入去呢間房就好唔舒服,所以好小會入去,而呢間房喺冇人住既,所以入面只有一張床同一個衣櫃,搵晒成間屋都冇就唯有入去搵啦,一入去就一眼見晒,咁就梗喺諗住望吓床下底有冇啦!
點之當我一烏低想望嗰陣就聽到床下底有把男人聲喺到嘆氣:鞋........我當時一聽到嚇咗一跳,就即刻彈番起身,心諗自己聽錯啫,冇理由既,咁我又再烏低望,又一聲:鞋......我又嚇到成個彈起,今次我就諗唔通喺有賊入屋走咗入床下底喺度嚇我,咁我又再烏低望,又一聲再大聲啲:鞋......,於事者我烏低咗四五次,一次比一次鞋得大聲,最後嗰次仲要有回音架,我真喺驚到即刻衝番入自己間房,冚埋張被死都唔出去,直至有人返嚟為止,後來呢間屋住咗幾個月就即刻搬走咗喇

arrow
arrow
    文章標籤
    靈異故事
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()