九寨溝~一個靚到好似仙境一樣既地方,今次終於可以向呢個仙境出發喇!
九寨溝全年最靚就喺秋天,所以我地就梗喺揀秋天去啦!今次我地喺跟團去既,由於喺全年最靚既月份所以亦都喺最貴,六天團團費一萬二千幾.

  19/10/2012向九寨溝呢個仙境出發喇!我地先坐飛機去重慶

 
到咗重慶後就先去食晚餐

 
食完出門口有隻猴子喺度同我地請請,我就忍唔住手影佢,點之嗰個人就即刻追住我問我攞錢,嚇到我即刻走返上車,然後個領隊先講唔記得提醒我地唔好影囉


跟住就載我地返酒店喇!





放低啲行李沖個涼我地就喺酒店附近個晚市度行吓!



呢度有好多小食我地就周圍試吓



食完就返酒店度早啲瞓!
待續.........

arrow
arrow
    文章標籤
    中國 九寨溝 重慶
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()