close

 

 

檳城真喺好多嘢食,好似食唔完咁,我地食完司機就載我地去極樂寺,呢度喺已經有過百年歷史,除咗有好多佛像同萬佛塔之外仲有一座高二十層既觀音像八角亭,呢個高度亦入選咗健力士世界紀錄


跟住司機哥哥又載我地去升旗山,因為當年英國人萊特喺1876年登陸檳島後,為咗方便英國船隻嚟停泊,
就喺呢度山頂升起一枝國旗而得出呢個名


搭纜車上山頂條路好斜,落山嗰時真喺幾刺激架,車程4:40min



落咗山之後司機就車我地去搭船過北海食海鮮晚餐,連埋架車一齊搭船真喺好特別


 

啲賴尿蝦只喺RM6一隻,淨喺買都唔得啦,仲要喺好鮮味,我地食完仲再叫多碟添

呢餐都喺食咗RM276.6



食完就由檳威大橋過番海然後返酒店Check In,不過呢次就冇再upgrade我地住海景房喇
 

待續.......

 
arrow
arrow
    文章標籤
    馬來西亞 檳城 檳威大橋
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()