close

 


呢日我地喺浮羅交怡join咗local tour去紅樹林同釣魚,一架快艇計每樣都喺RM350,加埋就RM700玩晒兩樣嘢,我地六個人除番開每人都唔駛HKD300就玩足一日喇
間公司一早就有車嚟接我地去碼頭,原路都會同我地介紹吓經過啲地方
 
喺碼頭自己join都可以不過好似就貴啲




响碼頭等咗半個鐘就有架快艇嚟接我地,開始呢個紅樹林之旅

船家先帶我地去睇King Kong山,真喺好似一隻King Kong

揸船既哥哥仔


然後就帶咗我地去魚排睇魚,呢度有好多大魚,其中有幾條魔鬼魚,
當你拍吓個魚排邊佢地就會以為有嘢食,然後就會遊上嚟

魚排啲人用手揸住啲魚仔喂啲魔鬼魚

跟住就去喂鷹,個船家會放啲嘢食喺水面引啲鷹飛落嚟食,
可能已經喂慣咗所以响半空已經見到有好多鷹喺度等緊
 
我地禽日潛完水既戰漬



跟住又見到有條科莫多龍喺度曬太陽


再揸咗一陣聽到前面好嘈,原來啲人喺度用麵包喂啲馬騮,佢地就走埋上船食,所以啲人就喺度大叫喇

原路啲風景都好靚


然後再去咗蝙蝠洞
 



呢度原來好近泰國既


經過都有其他魚排可以食嘢,不過船家就話比較貴

所以佢就帶我地返去頭先嗰個魚排度食午餐話會平啲




呢餐都喺食咗RM166


待續......
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()