close

   
今日得返半日喺檳城玩,因為我地要搭一點鐘機返香港喇

一早就落酒店食早餐,啱啱日出個景真喺好靚



食完早餐返上房攞行李Check Out喇

喺酒店門口條天橋見到有隻白臉馬騮,只可惜佢走得太快影唔到佢正面大頭



Check out完司機就嚟接我地,即刻又去食肉骨茶
 
食完就去買手信


呢間啲白咖啡好出名,真喺好好味啲拉茶都好正架


我地用極速時間去買晒啲手信,司機就即刻車我地去機場Check In,睇吓我地啲手信多到呢



呢六日既旅程真喺話咁快就過喇!真喺玩得好開心又充實,成日搞到好忙咁,日日都唔夠瞓好似仲攰過跟團,如果有多兩日時間就好喇,仲有啲地方都唔夠時間去嘛!最遺憾就喺去唔到七汕井瀑布,搭唔到Cable Car上唔到條橋,冇喺海灘影到日落,因為嗰邊七點幾先日落,我地又日日早出晚歸跟本就唔夠時間比我去影到,仲有唔夠時間去食我最鐘意既咖映包

風景精華片段
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    馬來西亞 檳城 浮羅交怡
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()