close

 



七月一日喺香港回歸日,每年都會喺維港放煙花,今年啱啱我呢日放假咁又試吓去影過,呢次喺我第二次影煙花,我第一次影嗰時一啲枝巧都唔識所以全部都唔要得,今次知道咗一啲影煙花時既技巧就再接再厲去影過,我五點幾就去到尖沙咀攞定位等影,真喺熱到我熔咗




勁多龍友等緊影


日落咗之後呢個Magic Hour喺最靚既






影煙花真喺好難,又要把握到個時間,一手揸住個快門線一手又揸住張黑咭,真喺手忙腳亂,
一開始放既時候未可以掌握到個煙花放到邊個位,又未掌握到個技巧點用先至最好,
到掌握到既時候就已經好大煙喇!其實影煙花最靚喺响最先頭影嗰幾張,因為之後嗰啲已經會好大煙,
影出嚟就唔靚


















所以呢次啲煙花相自己都唔喺好滿意,下次我會再試過既,十月一日我會再嚟既,等我呀
arrow
arrow
    文章標籤
    攝影 香港 煙花
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()