close

      雖然瞓得個幾鐘,但喺都好精神,可能有得玩就唔會覺得攰,而且今日就向我嘅Dream house出發就實在太興奮喇!

  嗰邊要成7:00a.m.先日出,所以我哋去check out時都仲喺好黑,check out完又去影過,居然比我影到兩張臨日出前好靚嘅相

 

 
 
影咗一陣望下隻錶,嘩.....死啦冇時間食早餐喇!嗱嗱淋走去食早餐,入到去一個人都冇喎!我又掛住影相喇!

 
影咗幾張就見到禽晚一齊搭船嗰兩個,就同佢哋講聲早晨就開始揾嘢食,跟住見到出面個景好靚喎!但喺出面又冇放餐具,就同個侍應講我哋想坐出面,佢就話驚落雨所以叫我哋都喺坐入面好啲,咁我就好堅持話要坐出去而且而家都冇落雨,佢就死死地氣要幫我哋放啲餐具出去,嗰兩夫婦見到我哋搬出去坐,佢哋就問:可以坐出去?我就叫佢哋同個侍應講就得喇!跟住佢哋又一齊坐埋出去喇!


坐低見到對面個島好靚,我諗應該喺禽晚停過放低兩個人嘅Banyan Tree

 
一坐低就發覺原來已經7:00a.m.喇!跟住就見到有個工作人員行過嚟同我哋講船已經準備好叫我哋上船,跟住又同佢哋倆個講,心諗唔知佢哋喺咪會同我哋一樣都喺住Angsana Velavaru呢?吓!我仲未食!跟住咪三爬兩撥食完個早餐上船,唉!諗起又冇影到個沙灘屋出面個景添!


 


 
Bye Bye喇!暫住一晚嘅Angsana Ihuru


 

 
又返番出機場要再搭車去坐水上飛機

 
 

 
跟住要將啲行李過磅check in,因為安全問題水上飛機會限制行李嘅重量,過重就唔可以上!


 
等緊搭車去坐水上飛機時就聊吓佢哋倆個傾計,佢哋都喺去Angsana Velavaru,又喺住四晚水上屋,嘩!真喺好啱呀!我哋咪可以一齊玩囉,大家有個照應嘛!原來佢哋喺啱啱擺完酒第二日就即刻飛嚟honeymoon喇!真喺攰死佢地喇!最終佢哋去到之後真喺好似比張床催眠咗咁,成日掛住瞓都冇咩玩到!

 
張機票真喺好靚,搭完仲可以自己留番嚟做紀念


 


Angsana喺有自己嘅候機室嘅


 
 
 
入去就問你想飲啲咩,我男友以為要錢就話唔要,佢諗起嗰邊一支水都要USD$8,咁一支汽水咪要十幾蚊美金,跟住我就諗起睇過人哋去完啲遊記話喺唔駛錢,咁我就問佢喺咪免費?果然真喺唔駛錢嘅!
 
等緊上機時又出動周圍影吓相先

 
 
 
 
 
影完一輪入返去問吓個工作人員我哋幾點上得機呀?佢就話8:30a.m.吓!而家已經喺8:35a.m.喎!跟住佢哋倆夫婦就話:呢度喺機場又慢番一個鐘!我再望吓個鐘,又喺喎!真喺搞到亂晒喇!一時又比香港慢三個鐘,一時又慢兩個鐘,隻錶就要成日挍來挍去.


 
仲有成個鐘先上得機,就大家一齊坐低傾吓計,佢地倆個叫King Kong&Janet,King Kong喺好風趣好多嘢講嘅,佢老婆就小啲出聲喇!(喺比起我小啲啲喎)不過佢哋倆個真喺好搞笑!成日互相話對方喺福輝,咁我就問佢哋咩叫福輝啦!Janet就話因為之前有間公司叫福輝,後來咗就冇出糧比人,咁以後話人P.K.就改叫人哋做福輝囉!佢哋成日講都搞到我都跟埋添,好嘢學唔到,衰嘢就真喺學得特別快喇!好.....以下落嚟我就簡稱佢哋做福輝啦!哈哈!

傾傾吓就可以上機喇!第一次搭真喺好興奮呀!啲機師有啲著住人字拖,有個仲要冇著鞋,好搞笑!

 

一上到機就連人字拖都除埋,真喺忍唔住要影佢大特寫!


 
上到機望吓幅圖Angsana Velavaru真喺離機場第二最遠!要飛146公里,搭45min先到!最遠嗰間就有185公里,後來發覺原來喺坐喺一上機嘅右邊窗口最後排位喺最好嘅,唔會比個機翼擋住睇風景!


 
起飛喇!go go go!好開心呀!喺呢個時候King Kong突然話出面落雨喎!我望吓出面.....大鑊!!!!真喺落雨,喺咪咁黑仔呀,一上機就落雨,快啲停雨喇!

 
 
 




雖然天色灰暗,但喺都一樣咁靚!唔理得咁多喺咁狂影!


 
終於到喇!前面嗰啲就喺我哋會住嘅In Ocean Villa


 
架機停咗喺水面,我哋就行落去一個木浮台上面,然後有船嚟接我哋過去!上到船就比條毛巾比我哋抺,又每人比咗支水仲有棉花糖比我哋食!落咗船之後就見到有幾個staff喺碼頭接我哋,然後佢哋個經理就埋嚟講welcome to Angsana Velavaru,然後自我介紹



  
跟住同我哋講Velavaru喺佢哋當地人嘅話,Vela喺解海龜而varu就喺島,所以呢度又叫海龜島,然後就帶咗我哋去餐廳先坐低


 
 

 
又比杯似雪芭嘅嘢比我哋食,呢杯好味過禽晚嗰杯喎!



餐廳對面就喺Reception

 

  
左邊嗰個女仔同另外有個男仔都喺識講普通話,而右邊嗰個鬼妹仔喺嗰度最靚女嘅staff


 
我早一個月就email比佢哋要求住日落方向,因為日出方向就喺向住呢度,住得近啲嗰幾間就人人行過都睇到你間屋,最後一日識嗰對夫婦Simon&Kimmy就喺住咗喺呢度,我哋有一日仲喺度見到Simon自己一條友On居居喺度揸住部相機搵魚,我男友仲叫我睇吓,嗰個人又唔著救生衣喺度不停落水做咩呢?

坐咗一陣就每pair人都有個staff帶我哋入屋,一邊行就一邊介紹佢哋酒店嘅設施!

In Ocean Villa喺係2009年7月1日開幕,佢喺起响主島一公里外嘅礁石上面,喺最先有嘅完全唔連陸地嘅水上屋,真喺有啲無中生有,好似水上飄咁,共有34間水上屋同一間水上餐廳,一間spa room,每間都有獨立泳池,有天台,最細嗰間都有1800呎,最大個間有3000呎,有In Ocean Villa,Premier In Ocean Villa另有一間總統In Ocean Villa,而Premier同In Ocean Villa嘅分別喺Premier個泳池長多20%,天台涼亭多個蓋,泳池隔離多咗一條長走廊同涼亭,呢種房貴HKD$500一晚,而且每次落水都要行到去呢個亭先可以落去,好唔方便,所以我哋都喺覺得住普通嗰隻In Ocean Villa就得喇!

 



每間Villa都有個唔同嘅名

 

 

終於到我嘅Dream house喇!我哋就住喺303Fukkoli



一入到去就喺客廳,已經開定冷氣,音樂同點定香薰
 
 
 
 
 



  然後個staff就同我哋逐一介紹房內嘅設施,我哋訂咗嗰package原本喺half board meal(包早,晚餐),但喺出咗張酒店單時變咗full board包三餐,咁我就問香港嗰經紀喇!佢仲話佢哋咁蠢嘅,唔好理喇,食咗佢先算!但喺我哋覺得到check out時佢哋一定會發現,到時要我補番晒咪偷雞唔到蝕渣米,因為加多個午餐要每餐比多HKD$320一個人,仲要喺唔包嘢飲,真喺好唔抵!咁我咪問清楚佢喇!點之佢就望吓張單就即刻指住張單話喺寫住full board就喺包三餐啦!唉....我叫得你check就梗喺有問題喇!你當我盲咩?我都話我喺訂half board咯!跟住佢就話即刻幫我哋check然後打電話嚟覆,後來等咗好耐終於有電話到,但喺個電話喺話比我聽十分鐘之後會上到網喇!我頭頂就即刻有隻烏鴉飛過!!!!吖!吖!吖!!!!後來先知原來喺嗰兩個福輝打去Reception話上唔到網,但喺佢哋就打嚟覆我哋,真喺比佢吹到啤啤聲呀!

 
  枱上面放咗佢哋嘅活動時間表同價錢,仲要有埋中文,因為呢度大多數都喺亞州人嚟,而香港人同內地人都好多,外國人多數都住喺主島嘅沙灘島度,可能啲外國人自己屋企都有泳池,啲屋又有咁大都唔駛住喺呢度喇!






來往主島同水上屋嘅船程時間表,水上屋同主島雖然好近但喺中間嘅水都好深,所以酒店因為安全問題嚴禁住客游水過去,一定要搭船嘅,船程就只喺幾分鐘啫!


  
另有Spa嘅介紹同價錢

For the lady 150-minute session USD130
30-minute Almond Milk body polish ..‧ 60-minute body massage .. ‧30-minute face
massage ‧.. 10-minute Orange Milk fusion bath

Breathe in the sweet notes of a whitening and exfoliating Almond Milk body
polish as a memorable start to this Duet. Then take in the purifying effects
of a body massage to relax tense muscles and improve blood circulation.
Wind down with a blissful milky orange bath.

 For the gentleman 150-minute session USD130
30-minute Tropical Fruits body polish ..‧ 60-minute body massage ..‧ 30-minute
Indian head massage .. 10-minute Orange Milk fusion bath

Cruise along to the hymns of a tropical fruits body polish that releases
impurities with revitalising mild acids. Drift off to an indulgent body massage
and Indian head massage to clear your mind. A milk and orange bath
completes your ritual.

 Sun Balm 150-minute session USD130
60-minute Cucumber Soother body treat ‧.. 60-minute Sweet Soother facial
Trust the sun to give you a golden tan, but trust Angsana to restore the
moisture and health of skin after your fun. A linen pouch filled with blended
cucumber will cool dehydrated skin. Complete the treatment with Sweet
Soother, a gentle and calming facial.

 Ancient Treat 120-minute session USD 105
60-minute Ayurvedic massage .. 30-minute Shirodhara
Spoil yourself with the Ayurvedic massage whose time-tested Indian remedy
uses vertical palm movements on your body to ease blood circulation and
relieve tension. The magic is enhanced with warm and pure elements of
Sesame Oil and the finale is the gentle Shirodhara trickle of warm oil on your
forehead calming your inner self.

 Glow 120-minute session USD 105
30-minute body polish .. 60-minute body massage
A treatment for both the ladies and the gentleman, this vigorous session
suited to your body type will leave you positively glowing and radiant. The
polish helps to remove dead skin cells while the rejuvenating massage
relaxes your body. You’ll feel lighter, and it will show on your skin.

 Equilibrium 90-minute session USD 90
30-minute back massage ..‧ 30-minute face massage
Get back to basics with treats for the body and face. Let the therapist knead
tight muscle knots on the back, followed by a face massage to bring your
whole body back into equilibrium. This unisex treatment varies


(放住小小出嚟先,有興趣要詳細價錢可以再問我攞)


我哋冇全部揭晒嚟睇所以都唔知道原來入面喺夾咗幾張好靚嘅postcard比我哋攞嘅,連嗰兩個福輝都唔知,我哋真喺蝕晒呀!後來最後一日識咗Simon講起我哋先知,呢張相喺Simon返到香港之後影低放出嚟引我哋......激死呀!




  
門口隔離有個水吧仔,最低個格喺免費嘅



 

 其他同雪櫃入面嗰啲就要收錢喇

 
每日都有兩支清水兩支有汽水免費供應,飲完可以再問佢地攞過,所以千其唔駛自己帶水去呀!



張床都有成六呎半咁闊


 
 
 
 
 


全屋落地玻璃,連喺浴缸沖緊涼都對住個海







個泳池就伸出去個海度,日落方向嘅Villa就喺向住呢個冇遮冇擋嘅無敵大海景喇!

 
 



露台都好大,就喺張枱前面條樓梯落去就可以浮潛真喺好方便


 
 


呢張吊床下面就喺海,瞓上去啲海風吹上嚟好舒服


 


出面仲有個浮台仔



海下面仲有隻海龜....原來喺佢地用石仔砌成嘅



另外呢度砌咗個Angsana嘅logo



瞓喺張床就可以望晒個泳池同海景


 
 
 


淨喺個廁所都大過我間屋


 
 


 
 


沖涼房同廁所嘅玻璃最下面都有小小位可以望到海,不過沖涼嗰陣就記得放番條窗簾落嚟,唔喺人哋喺出面走廊行過都會見到你隻肉腿,有一日我哋就喺行過去搵嗰兩個福輝時見到King Kong隻肥腳喺度沖緊涼喇!哈哈!佢條友仲要去到先發現自己冇帶底褲,要佢老婆去到買底褲(Maldives)仲要日日幫佢洗底褲,真喺比佢笑死!



除咗夾萬之外,屋內同屋外著嘅拖鞋都有齊,走嗰日仲見到有人著埋走添



所有嘅日用品都齊晒,不過牙膏牙刷就要問佢哋攞,啲護髮素就好浠,都喺自己帶去好啲





呢兩件救生衣喺逃生用嘅,浮潛嗰件同潛水鏡,蛙鞋就另外問佢哋攞,佢哋一睇就知你著幾多號鞋,仲要喺全中....勁!到check out嗰陣先還番比佢哋嘅!



除咗冷氣仲有兩把風扇,唔開冷氣時開咗個落地玻璃,吹住風扇加埋啲海風真喺好正!但喺第一晚去到時我想熄咗把風扇就周圍搵都搵唔到嚟熄,搵咗好耐先發現個廳牆上面有個搖控,呀......終於熄到喇......咦!咁張床上面嗰把呢????跟住就比隻佬話我死蠢!個搖控向住邊度就控制嗰把喇!哈哈哈!呢次真喺死蠢!不過嗰兩個福輝仲衰,去咗咁多日都唔知點熄,就由得佢吹足咁多日,吹到頭都痛......哈哈哈!仲有人死蠢過我呀!



呢度啲插頭同香港一樣,所以唔駛帶旅行轉插去,真喺幾方便,仲有ipod接駁器同免費Wifi,不過記得攞咗Angsana條線之後就開番個飛航模式,唔喺就驚有時行到一啲Wifi收得唔喺咁好嘅位置時,就會用咗個漫游上網喇!




電視隔離有道門,一打開原來喺有條樓梯上去天台嘅,上到去嗰天台都好大,鐘意晒日光浴嘅人就啱晒喇!
 















右邊個平台仔有埋水龍頭喺比你沖腳嘅,但喺唔知點解要裝喺天台呢?唔通晒完會有沙要沖吓?反而樓下落去浮潛個上水位就冇囉,真古怪!












影完一輪喺時候去食晏,但喺佢哋就仲未覆我喺咪包埋午餐,唯有自己去Reception問喇!行過嗰兩個福輝間房諗住叫埋佢哋一齊食,點之佢哋話要等換房,因為佢地都喺要求住日落方向嘅,不過佢哋就喺叫香港個經紀幫佢哋搞,但喺嚟到就話暫時未有房要晏啲先可以轉比佢哋,所以就要喺度等,冇得去食晏喇!

 
 












 



周圍都有呢啲盆比人隨時沖吓隻腳









我哋去到Reception見到個經理,就走去問吓佢我哋其實喺full board定half board!佢一check就話我哋喺訂half board喎,喺間經紀公司搞錯咗,但喺我個經紀又話喺佢地搞錯,好彩問清楚啫,唔喺到check out時要收番錢就有排嘈喇!見到個經理好認真喺度不停打電話,佢話要搞清楚點解會搞錯,我見到佢咁樣就叫佢唔駛打喇!我只喺想問清楚有冇得食埋午餐啫!見到頭先話幫我哋check嗰個staff坐咗喺隔離,但喺佢都仲喺冇咗件事咁,真喺幾想問吓佢check咗去邊度?個經理一check就check到,佢就check咗去非州?問清楚就安心啲食喇!








 
入到去啲侍應都好似烚吓烚吓咁,唔多理我哋,要我哋走埋去問先叫我哋坐喺出面梳化位,睇吓個餐牌都喺Pizza最抵食USD$20-25

 










  跟住我哋叫咗個Parmigiana Pizza USD$22,個Pizza都幾大個,兩個人食都食得好飽
 






 
Cappuccino USD$6


 
Ice Tea USD
$6

 


呢餐都喺食咗$34,好彩冇揀full board啫!食完又乜都影吓先!

 
 
 




 

 






 
跟住我地就搭船過主島諗住book定聽日潛水 









 喺碼頭已經有好多魚,當你掉啲麵包落去佢地就好瘋狂游埋嚟食喇  



呢間喺主島嘅水上餐廳,聽聞佢喺逢星期五先開嘅






雖然已經停雨但喺仲有好多黑雲,不過就有另一種情調都幾靚
 




嗰景真喺好靚,未落船就已經忍唔住狂影,呢個喺一個比人行婚禮用嘅禮堂仔,不過由開幕到而家都未用過

 
 
 
 
 


 
主島嘅Reception 



 
地下全都喺沙灘地都幾特別


 

幅牆用啲貝殼砌成一隻隻小海龜好得意


 



 呢個就喺我哋過嚟要搵嘅潛水中心喇




入到去見到好暗,一個人都冇,跟住望入啲就見到有個人背住,我哋就叫佢喇!後來講咗一大輪最終我哋都喺冇玩到,因為覺得佢哋收得太貴,最過份就喺話我耐冇潛水要屈我上一個Refresher course USD$85,我男友冇牌反而收佢USD$82,佢嘅解釋就話我個課程比較深所以會貴啲,開頭都諗住一心去馬爾代夫潛水貴啲都比喇!但點之原來呢個只喺上堂嘅價錢,要潛水就要另外再比USD$54一次,租船$15,租潛水用品又要比多$16,即喺我要潛一次水就要比USD$170,我平時喺馬來西亞潛一次都只喺HKD$170,而呢度就要USD$170,貴咗成八陪實在太離譜喇!我從來都未見過上堂同潛水要另外計嘅!一向都喺上完堂就跟住落水潛,只喺收一個價錢喇!采你都儍即敝!


跟住就周圍影過


















搵到隻寄居蟹仔好得意

 




 
喺沙灘好淺水就見到有條魔鬼魚仔


 


 
跟住喺地下到一個紅色嘅珊瑚仔



 
我哋book咗今晚6:30p.m.夜釣,喺時候要返過去喇!返到去水上屋一心諗住等釣魚,點之........突然又開始落雨,嗰邊一落雨就即刻會大風大浪嘅,跟住酒店就打電話嚟話要取消,叫我哋改聽晚,但喺我哋聽晚又book咗去黃昏睇海豚,咁就要再改後晚先去釣魚喇!好唔開心呀!一早計劃好晒下晝去報聽日潛水就因為比佢屈我上嗰個堂條氣唔順而唔同佢玩,趕返過嚟諗住釣魚又突然落雨又冇得玩,第一日咁就乜都玩唔到!仲要落咗半個鐘頭就停雨,個天喺咪玩我哋呀???突然有人襟鐘,開門睇吓,原來喺個staff嚟送上我哋今晚嘅禮物,
喺一隻海星公仔同一個佢地自己親手做嘅餅乾,仲要好好味!即刻開心番啲喇!
 




跟住望出去....嘩!個泳池著咗燈好靚呀!




見到夜晚個泳池就諗起一個笑話,話說Simon兄有一晚突然心血來潮想試吓裸泳,佢就打電話去Reception叫佢地熄咗個泳池燈,等佢自己可以游個痛快,點之佢自己游咗一分鐘就好驚咁上返嚟,佢話個海同泳池都好黑,黑到乜都睇唔到,越游越心寒,好驚好驚就嗱嗱淋上返嚟,到咗第二晚佢哋就七點幾就幫佢個泳池熄燈,咁佢又打電話出去叫佢哋著番喇,點之個泳池就一即著到天光,個泳池除咗著燈之外仲會著埋個氣泵,等啲水不停咁流動,所以佢就成晚聽住啲水聲,嘈住佢瞓覺囉!哈哈哈!平時酒店喺會11:00p.m.左右幫你熄嘅!
冇嘢好做就早啲去食晚餐,一入到去就撞到兩個福輝!今晚喺食Buffet
 

 
 



呢個牛肉好好味




啲甜品都OK

 












我哋四個人有傾有講,食得好開心一食就食咗兩個幾鐘喇!

 








 
然後就各自返房早啲瞓







 
搭咗咁耐飛機加上禽晚又瞓得個幾鐘,真喺勁攰,一瞓落床就即刻瞓著喇!

待續.....

arrow
arrow
    文章標籤
    馬爾代夫
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()