今日第一個行程就喺去毛里族文化村

 









喺文化村隔離有個地熱溫泉區,由於溫度太高所以喺唔可以落去浸既



可以見到有好多流璜,所以行到邊都嗅到好大陣流璜味


跟住就去咗鹿產品廠,喺新西蘭既鹿產品喺無汚染既,可以好放心食,所以我就喺呢度大出血喇!





大出血完之後就去咗愛歌頓牧羊場


 New Zealand Agrodome Farm Show Viedo




睇完就車我地去食午餐,沿途啲風景都好靚



呢間餐廳喺由一個日本人開既,所以都有好多日式嘢食同佈置,啲綠茶仲好香好好飲







呢位就喺嗰個日本老細,佢仲喺自己落手落腳煮嘢食比我地食架 


個後園都好靚架








食飽飽就開始去懷托摩鐘乳石洞同睇螢火蟲




我地喺坐啲木船仔入去個山洞度睇,成千上萬既藍色螢火蟲貼晒喺洞底,就好似掛咗好多藍色既聖誕燈咁好靚架,只可惜入面唔比影相,唯有影佢地張海報啦



睇鐘乳石嗰時成日都會滴啲水落嚟,所以一定要著有帽既衫入去睇呀


喺返酒店途中啱啱就日落,啲景真喺好靚呀 

 
 
 
 
 


今晚就住喺全奧克蘭最靚嗰間酒店Sky City

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢個公仔其實仲喺一個背包嚟架,啲毛喺真羊毛做,真喺好軟好舒服,又忍唔住手買咗,送比我侄仔

 


Check In 完就出去食晚餐,今晚食泰國菜

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


雖然聽朝要四點幾起身去轉機過女王城,但喺食完都忍唔住要影吓呢度個夜景

 
 
 
 
 


待續......
arrow
arrow

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()