新西蘭-由火山爆發之後形成,只有六百年歷史,喺一個全世界最後生既國家,都喺一個全冇污染既國家.
新西蘭主要由南、北兩個大島組成,面積同日本差唔多,佢同澳洲東面只喺相差1600公里,北部同斐濟,東加兩個島國隔海相望.新西蘭人自稱Kiwi,鷸鴕,喺新西蘭既一種特有鳥頪,都喺佢地既國鳥.
新西蘭屬於發達國家,有相當高既生活水準,農業只佔總勞動力的10%,但喺出口產品都喺農產品為主,好似乳製品、肉類、漁產品咁.
有特區護照同BNO就唔駛簽証,電壓:230V電器插頭:三腳斜扁插,時差冬天快香港四個鐘,夏天快五個鐘,.
  N年前自己睇過一個新西蘭旅遊節目之後就好想去,今次終於去到喇,但喺都有好多唔順利既事發生,首先我地去嗰陣喺新西蘭元廿五年嚟最高既,出發前幾個月因為基督城地震,所以全部團都取消晒唔去基督城,我地原本早兩個月報咗團$14999,但喺唔成團又要再報過另外一間雖然就平咗二千蚊,不過又要自費二千幾坐直升機去睇冰川,原前個團喺唔駛錢但喺坐船去睇既.新西蘭喺同香港天氣相反,所以我地六月去已經喺入冬喇!
  10/6/2011終於出發喇,去過一個冬冰冰既六月先,今次要坐夜機去仲要坐十個半鐘頭機先去奧克蘭,對我呢個搭飛機瞓唔著既人嚟講又喺勁痛苦既時間開始喇! 


  終於搭完呢十個半鐘頭機去到奧克蘭(Auckland)


全程機都冇瞓過覺,真喺好累,一出機塲仲要落雨



跟住就車我地去奧克蘭最高既地方可以睇晒全個城市







呢個喺一個死火山






然後再去咗一個小鎮Matamata












由於紙水高我地食咗一個好貴既下午茶




然後就返酒店Check In,呢間酒店喺有個叫波利尼西亞溫泉,不過要自己比錢去浸,但喺佢地個泳池啲水都喺用呢個溫泉既水,咁就梗喺唔會晒錢去啦,食完晚餐就落去浸先.



我個新喼



Check In 完就喺酒店食個毛里族傳統晚餐同睇表演





佢地唱歌唔駛用樂器都好好聽架!


新西蘭毛里族歌舞表演Viedo



New Zealand 幣


待續........

arrow
arrow
    文章標籤
    新西蘭 New Zealand 奧克蘭
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()