close

從來冇唸過會買單反,因為覺得重又大部去旅行好唔方便,但喺就因為去馬爾代夫覺得攞部儍瓜機去影會晒咗咁靚既景,所以就買咗,就咁開始我既攝影路途!買咗部機返嚟但喺完全唔識用,咩叫光圈,快門,白平衡都唔識,只喺買咗本攝影攻略書然後一晚睇晒就出發去馬代,去到就當然好多嘢都唔記得點用喇!唯有全部用P模去影啦!去到馬代先住一晚近機塲既Angsana Ihuru,第二朝6:00a.m.就check out然後就食早餐準備坐水上飛機入Angsana Velavaru,就當我行去食早餐時,我見到碼頭個景好靚就忍唔住要影低佢,當時太陽都未出嚟,所以完全唔夠光,影咗幾張都影唔到,隻佬又吹我快啲話唔夠時間食早餐喇!但我又好想影到呢個景,靈機一矚就將部相機放喺個路燈上邊等佢夠時間去影,就影咗呢張好靚既相喇!哈哈哈.....





自己真喺好鐘意呢張相,所以就將佢放上網站既作品發表區度,但真喺估唔到會被當選為今日之選,呢個網每日都有好多好多人放相片上去,我夜晚放上去第二朝就已經去到十幾版喇!你話有幾多人放上去吖,我唸每日都有幾千張相,所以都冇唸到會比佢地選中,佢地喺每日會揀一張相佢地評選後覺得當日最靚既相做今日之選,然後再每月揀一張為每月之選,唔知會唔會比我撞彩贏埋呢!


http://www.dcfever.com/photosharing/view.php?id=1052234

arrow
arrow
    文章標籤
    攝影 馬爾代夫 Maldives
    全站熱搜

    Music 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()